ACMSeulamat Teuka di Website achehcybermilitary.org
DokumenDOWNLOADFotoHot NewsOpiniPejuang AcehSejarah Aceh

Ratusan Trillion Dolar USD Masuk Wang Ke RI, Dari Damai Mou Helsinki Haram Di Acheh

BERATUS RATUS TRILLION DOLLAR USD MASUK WANG KE INDON DARI DAMAI ACHEH.

Adalah sebuah malapetaka bagi bangsa Acheh.
Kerana terjadi nya perdamaian yang di materaikan antara GAM dan Indon di Helsinki Finland. Tahun 2004 sebelum Tsunami melantak Acheh, Pada tahun yang sama juga terjadi pemilu di Indon. Para juru kampanye SBY. JK.mengangkat issu Acheh damai bermartabat, apabila terpilih keduanya menjadi President dan wakil.

 

Indon sudah rugi besar akibat peperangan melawan GAM di Acheh .
Pelabor pelabor asing di dalam negri menarik saham nya memindahkan kilang kilang nya ke Phnompent Kamboja ke Ho Chi Min City Vietnam .
Disana lebih aman dan birokrasi tidak berbelit belit seperti di Indon.

 

Begitu juga dari luar negri mereka tidak lagi melaborkan wang nya ke Indon, Termasuk beberapa negara melarang rakyat nya melawat Indon
Alasan nya di Indon perang ,walau pun perang di Acheh, Indonesia pada masa tu dalam keadaan rugi besar efek dari peperangan di Acheh. Presiden Megawati pada masa itu telah menjual beberapa aset negara milik Kementrian BUMN , seperti satelit Indosat ke Qarar dan lain lain untuk menanggung kost peperangan .

Termasuk mengeluarkan dana RP 3.5 Trillion kost untuk membunuh bangsa melayu Acheh, Atas permintaan beberapa orang Jendral yang diketuai Endri Hartono Sutarto Panglim Abri, SBY Menkopolhukan .
Endang Swarya Pangdam Iskandar Muda .
Mereka semua itu penjahat perang Acheh . Malah Endang Swarya mengaku banyak membunuh bangsa melayu Acheh , sempai sekarang sudah lumpuh total.

Dana yang dikeluarkan Megawatin tidak sampai ketangan serdadu serdadu dilapangan , mereka serdadu – serdadu bandit NKRI memeras orang awan, Dengan alasan dana operasi kalau tak diasih ditembak dipukul dan di tembak alasan terlbat GAM. Melihat fenomena itu Abdullah Puteh sebagai ketua darurat sipil melapur ke Meagawati .

Megawati murka dan menegur Jendral – jendral penjahat perang Acheh.Mereka marah kepada Abullah Puteh .SBY mengancam akan menangkap Abdullah Puteh dalam masa dua bulan menduduki kursi President.SBY dendam dengan Abdulah puteh kerana tidak memberi izin tempat kampanye calon presiden atas arahan Megawati .

Kita boleh ambil kesimpulan .
Besar mana pun jabatan bangsa Acheh didaerah tetap mereka bandit Jakarta tidak akan takut , alasan macam macam dicari kalau dia tidak puas hati pasti ditangkap. Begitu biadap nya bandit bandit pembunuh 39 ribu lebih bangsa melayu Acheh. Begitu ramainya bangsa Acheh terkorban diculik disiksa dengan teruk ditembak dimuka umum, ditanam hidup hidup memproduksikan janda dan puluhan ribu anak yatim .

 

Seakan akan tidak pernah kejadian apa apa dibumi bertuah tanah serambi.Mereka merasakan bala dimana seluruh Indon kerana dalam perkara pembunuham bangsa Acheh mereka tutup rapat.Mereka para serdadu bandit Jakarta menipu bangsa nya seakan tidak kejadian apa apa di Acheh .

Malangnya ada beberapa individu Acheh sanggup menjadi pengkhianat seperti Irwandi Yusuf dan lain.Pangkhianat bangsa Acheh sanggup melupakan sejarah hitam dan berenang dalam lautan darah bangsa untuk mendapatkan wang pecah dari tuan nya bandit bandit Jakarta .

Dengan menipu bangsa pengkhianat memberi alasan akan membangun dan memakmurkan Acheh. Alasan itu sudah banyak kali di lakonkan selama ini oleh kakitangan penjajah yang tidak pernah ada kenyataan. Irwandi Yusuf musuh bangsa Acheh yang kesekian kali.Harap bangsa Acheh jangan lupa sejarah pangtibang seri terbaru lakonan IrwandinYusuf. Dan Berbalik pada pejahat perang Acheh Megawati dan partai PDIP yang pro komunis.

 

Sejarah komunis di Indonesia.
Diwaktu presiden Sukarno melawat China.Para pejabat politbiro partai Komunis China paham Sukarno kaki perempuan.Mereka menghantar satu perempuan cantik untuk Sukarno ke bilik hotel tempat Sukarno menginap. Satu jam selepas menghantar perempuan kaki tangan kerajaan China datang lagi mengetuk pintu bilek hotel. Apa bila bilek hotel dibuka mereka berdua sudah membuka pakaian. Para kakitangan tanpa tunggu lagi langsung mengambil photo memang kamera sudah disiapkan dari awal.
Dalam pertemuan dengan Sukarno ketua komunis China menunjukkan photo, Mereka mengancam Sukarno harus bawa Idologi pahaman komunis ke Indonesia, Kalau tidak mereka akan menyebarkan photo Sukarno bersama perempuan didalam kamar hotel, disitulah mulanya masuk komunis ke Indonesia sehingga membawa korban lima jendral satu kapten dan satu polisi di lubang buaya sehingga, anaknya Megawati terikut jejak ayahnya yang pernah menipu bangsa Acheh.

 

Berbalik pada kampanye presiden Indon.
Bangsa Acheh korban kampanye dua candidate Presiden Indonesia.
Hanya untuk meraih kursi presiden ke dua calon tersebut, Mereka menipu GAM konon nya damai bermertabat, Itu tajuk yang SBY agung agungkan kepada bangsa Indon dan bangsa Acheh.SBY berpasangan dengan JK sebagai calon wakil.

 

Megawati juga dengan juru kampanye meloby hal yang sama.SBY memenangkan perjara ini .JK mengumpan petinggi GAM dengan janji bermacam macam.JK mengarah Hamid Awaluddin yang satu kampung di Sulawesi suruh belajar adat dan resam Acheh supaya mudah melunakkan hati petinggi GAM selain mengarah Sofyan Jalil yang dari Acheh untuk memudahkan komunikasi sama sama Acheh itu stategic SBY dan JK.

 

Mereka meracun petinggi GAM untuk berjaya program ini.
Malang nya yang bukan GAM juga ikot mempengaruhi seperti M .Nur Juli dan rakan yang lain yang tidak kena mengena dengan GAM selama ini. Seperti Irwandi Yusuf tahun 2004 masih dalam penjara Kedah kasus kriminal, Banyak kawan bertanya bila Irwadi Yusuf jadi GAM .Dia Irwandi memaksa diri harus ikut berunding konon nya senior GAM lagi-lagi Irwandi Yusuf menipu bangsa Acheh.
Keluar penjara pun hanya dihantam Tsunami Irwandi Yusuf masuk juru runding masih status narapida. Agar bangsa tidak tertipu dengan sejarah dan lakonan pemain wayang , asal usul semua juru runding GAM yang terlibat menipu dan menjual bangsa demi wang kecil bersama kroni. Juga mereka semua baik GAM asli atau memper GAM kan diri tidak pernah mengeluar kan wang untuk perjangan hanya mengambil laba sahaja dari hasil penjualan bangsa dan darah syuhada .
Mereka lah yang menggagalka merdeka nya Acheh dan harus bertanggung jawab semua atas hancur nya persatuan dan kesatuan bangsa.
Jangan pura – pura menganggap diri pahlawan.
Pahlawan sebenar nya tidak pernah berkhianat kepada bangsa.
Banyak anggota GAM menasehat juru runding agar jangan tergesa gesa dalam mengambil keputusan, Termasuk harus berunding dulu dengan anggota baik didalam maupun di luar negri.Indonsia menggunakan khidmat Marti Antasari dari NGO sebagai orang tengah.JK membayar Marti Antasari dengan jumlah wang yang banyak untuk menekan GAM supaya mau berunding.

Sehingga termaterainya MoU Helsnki di Finland antar GAM dengan panjajah dan pembunuh RI.Bagai mana nasib keluarga korban mangsa kekejaman bandit NKRI hanya minta maaf sahaja ucapan wiranto masa menarik juru bunuh bangsa Acheh.Secara kasar maaf ya orang Acheh serdadu saya telah menculik , memperkosa , menyiksa , membunuh., menanam hidup – hidup, keluarga kamu, Sekali lagi saya minta maaf ye. Itu – itu saja dari penjahat perang Acheh.

 

Satu lagi ucapan minta maaf datang dari mulut penjahat perang Prabowo saudara rasuah Muzakir Manaf di depan anggota partai itu saja. Seharus nya mereka tangkap Interpol untuk dibawa ka ICC di Denhaq Belanda seperti penjahat perang yang lain. Sepeti Slobodan Mlosovic dan Radko Mlanic panjahat perang Bosnia Hergizovina yang sudah mati dalam penjara.Ape beda dengan panjahat perang Acheh.

Acheh sudah terjual ,
Mereka agen – agen penjual yang pernah merasakan comisyen fee dari dari hasil penjualan , wang sudah ada hanya tersenyum puas menikmati makan fee dari darah syuhada, Macam mana Nasib GAM golongan b dan golongan c hancur semua cita- cita perjuangan selama ini.Yang ada hanya perpecahan sesama sendiri akibat partai ciptaan BIN memang sengaja dengan cara itu menghancurkan bangsa Acheh melaui pengkhianat bangsa sarung tangan Jakrta yang mereka lantik.

 

Indonesi jaga sudah senang dengan damai nya Acheh yang bertabat.
Semua pelabor pelabor sudah kembali lagi ke Jakarta membawa wang beratus tillion Dollar USD, wang yang dikeluarkan hanya sedikit untuk kost damai Acheh.Mereka mendapat pulangan untung yang sangat besar termasuk yang baru di antar oleh King Arab SaudiI, itulah Jawa kalau kecil dipanggil wong cilik.

Bila sudah besar dan sudah habis sekolah juga sudah menjadi pejabat negara dipanggil Wong licik.Hanya setakat itu sahaja lebih dan kurang harap dimaafkan semoga menjadi ingatan tertama sekali generasi muda wassalam.

Penulis: pejuang AM/ASNLF

 

1947402_524813790970439_471842280_nFB_IMG_1489346295192

Related posts
BeritaHot News

MATI SYAHID UMMAT ISLAM ACEH, DALAM PERANG MENGUSIR INDONESIA'

KENAPA ACEH WAJIB MENJAGA KEMERDEKAAN’ Amalan wajib dengan Ilmu Sebab Ilmu adalah Ruhnya amalan. Allah perintahkan melalui Rasullah bagi ummat Islam untuk…
AgamaPejuang Aceh

PERJUANGAN ACEH, PERJUANGAN ISLAM.

“Perjuangan Aceh, Adalah perjuangan Islam” Ruh Aceh Adalah Islam, Ruh Islam Adalah Amalan, Ruh Amalan Adalah Ilmu Islam.. Ilmu adalah Nur –…
Hot News

Djawaban Staf Biro TNAD Tentang Siapa Musuh Pejuang?

1.na yang sereng that kheun meunoe di Facebook” hai pakon hana neu musyawarah bek saleng meudawa, sesama keudro dro dan bangsa ?…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *