by

KENAPA TENTARA AM JADI TNAD?

KENAPA TAM JADI TNAD ?

Seu- eue Djaweub, dari rakan2 di Fb “Aneuk Peuteek”, cs” Pakon TAM Ka jut keu TNAD?

Djawaban: UB. 4 .12.1976 Deklarasi AM / ASNLF TEUNTRA AM ADALAH SINGKATAN JIH TAM, Adapun nibak thon, 2002, AGAM / TAM berubah jadi TNA, tepat rabu taggal 27. 12 .2005 TNA di bubar oleh petinggi GAM dan TNA.

Tepat satu hari kemudian tanggal 28 singoh jih kamis beuleun,12. Thon 2005, maka AM – ASNLF Kembali dan TAM juga kembali, mengganti Nama TNA yang di bubar ke TNAD, 2015 uleh Guree Rahman bin syeh Ismail peuna kembali Majeulis keumandoe dalam Nanggroe, tepat, 4.12.2016 geu peuna uroe Milad keu 40 AM di laksanakan uleh AM yang teupeuna kembali ala militer ateuh nan Teuntra AM / ASNLF -AM DALAM NANGROE, teuneuk peugah pejuang dan bangsa Aceh mantomg na bek Ji anggap Hana le uleh pihak- pihak.

Jadi bak uroe beuleun September 2019, setelah Rapat majeulis Umum Pejuang dan Bangsa Aceh geu peuna, maka dalam rapat umum rajeuknyan, sepakat AM ASNLF di tingkatkan jadi kembali sebagai saboh Negara Sambongan Atjeh Darussalam, Dasar sejarah dan hukum yang kuat, konfrwnsi Veena1978 maka jadilah Teuntra AM Kepada Tentara Negara Atjeh Darussalam ( TNAD )

Sebab kebutuhan para pelaku Sejarah dan sebab hukum perjuangan berubah Sesuai Sunnatullah dan dinamis, Nama dan sifat suatu pergerakan dalam sebuah perjuangan biasa berubah dan demikian harus di ikuti sesuai perkembangan perjalanan pergerakan.

Adapun AM / ASNLF / TAM, TNAD milik siapa? jawabannya: ya Milik Pejuang dan Bangsa Aceh serta Rakyat Aceh yang taat patuh di bawah undang- undang Negara Atjeh Darussalam!

Dan Negara Atjeh Darussalam dan TNAD milik siapa? Jawabannya: NAD dan TNAD milik para Pejuang dan Bangsa Aceh serta Rakyat Aceh yang selalu taat Perintah Allah dan undang -undang Negara Aceh yang telah di buat sesuai sunnatullah.

Maka Siapa yang merasa diri sebagai pejuang dan bangsa Atjeh ya merekalah pemilik negara Aceh Dan TNAD..Perjuangan jino ka ateuh nan Negara Kembali sejak 2019 hingga ukeu, kon ateuh nan Organisasi le, geuba.

Mungkin jut neu tanyong bak yang laen yang leubeh faham, dan meufom hukum sababi bil ‘ilah.. atawa neu tanyong bak rakan dan guree dari Guree neuh yang faham sejarah asli Aceh dan pejuang asli sejak 1873-1976-2005- sekarang.

Jeunieb Uroe beuleun, 12.2.2020

Guree Samalanga

Staf Keumandoe Pusat TNAD, di Wilayah Batee Iliek.

Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

News Feed