by

Dimana University Alimon Cokkan, Dan Acheh Military Academy Sekarang ?

Sikula dalam perjuangan Aceh:

PRIODE 4.12.1976- 2005 UANAD Prof Hasan Muhammad di Tiro
PRIODE 2005-2020 AMA Guree Rahman Samudera Pasai
PRIODE 2005-2020 ADA Aktifis sejarah Aneuk cuco Bangsa Aceh

Patah satu, tumbuh seribu, Rimueng Hana jiboh kureng, gajah han jiboh gadeng.Meuri – ri ma manok karom boh kleng, meuri – ri aneuk yang mampu balah Jasa poe ma.

Paleng kurung ka pernah usaha, walau galom sempurna alhamdullah kaleuh pernah na geu peujak keu aneuk cuco geuh uleh almarhum, dan uleh para endatu teuh, dan jino ka teungoh geu peujak uleh para pelaku sejarah dan para pejuang dan bangsa Aceh, mandum ureung nyan nakeuh pahlawan Negara Atjeh Darussalam.

Dari masa ke masa, hanya waktu dan pelaku yang berbeda tujuan demi Agama dan Negara Aceh tetap ada pelakunya, Semoga masa kita dan kita sekarang bagian pilihan Allah untuk Generasi pengganti yang di janjikan..

Wallahu A’laam bissawabb

uroe beuleun, 31.3.2020
Blang Dhot Wilayah Pidie
Coco Wali
Negara Aceh Darussalam

Geu kheun uleh FB Aneuk Peuteek ” pat nan Guree rahman dalam list 1976 na sajan wali 1976 hingga jak peugah dro pejuang uronyoe?

Djawaban staf pengajar AMA : Lam list 1976 yang nan disinan generasi 1976, gure rahman generasi di miyup leuh nyan, tahun 1990..masa nyan ji kira pejuangmusoh uleh rakyat Aceh… Bahkan jikheun Gerakan pengacau keamanan Hasan Tiro (GPKHT) dan dudo gerakan pengacau keamanan (GPK) dan seperatis.

Jadi guree selaku ulee keumando 25 Teuntra AM Hasan Muhammad Tiro sejak generasi angkatan pejuang tahun 1990-Sekarang, na gata teupeu hai aneuk Bangsa Aceh, maka gata baca sejarah dan gata peubeut perjuangan, bek sampoe mat keureutah seunuson wali sagai, beut wali yang lage wali peubeut nyan hana gata peubeut ? sehingga wate guru Rahman yang peugot keulai leuh ji menyerah sebagian, dan rap mandum syahid pejuang masa generasi 1976 dan yang dalam rentang wate masa 1978- 1990 nyan rap mandum hana pejuang le..

Karap abeh menyerah dan plung umalya dan lua Aceh..Meunan sit leuh tanggal 15 beuleun .08 tahun .2005 wate ka jipeumeunyeurah perjuangan wali uleh Malik mahmud za, zk. Mm, cs dengan Mou Helsinki, pakon hana pejuang laen bek Guru Rahman dan rakan geuh yang lanjut kembali, bah ureung pejuang wali dalam list 1976, ho ka wate 2005 leuh menyerah perjuangan AM -AGAM- GAM -TNA ? Hingga kajut jino keu- KPA-PA-GERINDRA INDON JAWA PENGANUT PANCASILA…uroe nyoe..Pat pejuang wali dalam list nyan peuleumah sit na yang lage wali yu peubeut.

Dan Alhaamdulillah, ata nyan ka geu lanjut uleh Guru Rahman bin syehk Ismail, maka dinasti Di Tiro ka jiwoe U Samudra pasai..! Man pat salah guru rahman sebagai pejuang Mujahidin Aceh darussalam, dan pejuang wali sebagai pejuang Negara Aceh geulanjut kembali perjuangan Negara Aceh nyoe, kon untuk Bangsa dan Agama geuh geupeubeut, di kala ureung laen karap abeh ji menyerah keu penjajah musoh endatuh Indonesia Jawa penganut Hukum Pancasila ? Maka geutanyoe wajib ber Syukur khusus jih ulon kalon, Guree hana sit geujak peugah drogeuh langsong seubagoe wali Negara lage masa wali Hasan muhammad, sebab na adab dan na prosudur dan tatacara dalam perjuangan Aceh..

Maka wate nyan geu musyawarah dan geubentuklah kembali DPNAD sambongan tahun 1874 dile, bersama para pejuang lintas generasi, maka lahe lah kembali DPNAD, tergabung para ahli waris lintas angkatan dan generasi para pejuang dalam DPNAD, sejak 1873-1976. generasi pejuang generasi 1976 hingga -2005, generasi pejuang 2005 hingga akan merdeka Aceh darussalam ukeu, nakeuh sah mandum asai soe yang tem geu peujuang ateuh Tanoh keuneubah Endatu geuh, yang Allah Cipta nyoe bagi Aceh.

Jadi guru rahman lewat musyawarah umum dalam perjuangan ji peu angke uleh Manyoritas pejuang dalam mekanisme Demokrasi Halal, maka dalam hal nyan kajutlah keu Ulee DPNAD Dan kaleuh di angke dalam 2019 untuk jut keu Peudana Meuntroe Negara Aceh Darussalam sejak 2019.. Leuh vakum perjuangan sejak 2005.. sebab ji menyerah.Malek Mahmud cs. Wahai aneuk bangsa Aceh, peu ka neu teupeu perjalanan sejarah dan pelaku sejarah yang hana pioh -pioh lom hingga uroe nyoe?

Meunyoe hana neu teupeu dan hana neu teupat maka ka tepat neu saweu halaman biro peunerangan, halaman Acheh cyber Military, dan Acheh Military Academy.

Sualan dari Muhammad Ali; Meseu long kuyak peujak but sajan awak droneuh mandum2 nyan, na perle latihan, long siap untuk pertahankan bangsa atjeh, biarpun nyawa taruhannya…? Maka Jawaban keu Muhammad Ali ; Hudep mulia hak bagi yang meu Akai, Hudep merdeka hak bagi yang segala berjuang, Surga Allah hak geu harap dan geu usaha uleh mandum Hamba Allah.

Mandum beut, mandum keurija, wajib na ilme. Dalam mita ilme, meureunoe ilme, wajib na gure. Gure yang meusambong sanat ilme.

Maka pileh guree wajib hati – hati, bek guree sesat, takot geu tanyoe murid akan sesat. Lihatlah adab dalam hidupnya, maka itulah ilmu tertinggi pada mereka gurumu.

Pertanyaan dari saudara : Faisal Puadi Puadi : peu tamat sikula yang peugot statusnyoe,maka Jawaban keu Faisal Puadi Cs; keupeu Tamat S1, s2, s3, bahkan prof dan Haba lage Ulama, Meuseu Lam ulee hukum pancasila, dan dalam ulee peng griek rupia, apui nuraka seuba sit ukeu. Sebab ka geujak ganto hukum Allah…ateuh bumoe Aceh.

Perjuangan Aceh nakeuh? Perjuangan mempertahankan negara berhukum Islam dan sejarah Islamnya dari penjajahan misionaris Belanda Jepang dan indon Jawa penganut pancasila perpanjangan tangan Belanda Yahudi dan komunis cina.. pat ka mulia sajan hukum RI NKRI munafek nyan..

Berjuang mati tidak berjuang mati lebih baik mati dalam berjuang..
Konyoe meunan pejuang(

Pesan dari admin Fan page UANAD
Hamba hina dan jahil.

Sengaja kamoe peusapat pertanyan dan jawaban dari rakan pejuang rangkap hino nak na wawasan keu mamdum kader baro.

÷#Saleum dari Staf ACM DALAM NANGGROE DARURAT PRANG DAN Darurat CARONA 2020.

Sebab Aceh Negara masih dalam Darurat sejak 174 tahun silam maka Sekolah bisa via online, dan virtual yang di isi oleh para senior dari pejuang dan Bangsa Aceh ban sigom donya, jadi kalau di tanya dimana sekolahnya, ya di mana- mana selama masih ada Pejuang dan Bangsa Aceh se penjuru dunia.

Adapun materi bahan ajaran sesuai zaman sesuai perkembangan sesuai kebubutuhan para pejuang dan bangsa Aceh. Yang sipil akan mengajar dan bekajar tentang kebutuhan sipil, sedangkan para pejuang militer akan belajar mengajar sesuai kebutuhan militer secara jarak jauh dan dekat.Maka dengan telah tersedia website seperti www.achehcybermilitary.org dan lainnya sangat terbantu para pejuang dan bangsa Aceh dimana saja, asal mau belajar..

Redaksi ACM

Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

News Feed